CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 6, 2010

love triangle ;(

pada usia remaja yg makin nk membesar mcm kura kura nie ,
ade jea cerita cinta yg nk cerita . hahah .
takde kesah cinta monyet time time nk up mcm nie .

1. ehh kao , kenapa suka ckp belit belit dgn aku ekk ?
tahu aku sayang kau ?

tahu aku jage hati kau ?
tahu aku suka kau ?
tahu aku nk jage kau ?
tahu aku stiap tiap hari tngu msg kau ?
tahu aku selalu pk kan kau ?
tahu takk aku rindu nk lepak dgn kau ?
rindu nk mkn dgn kau ?
rindu nk balik dgn aku ?
rindu nk study dgn kau ?
rindu nk kene bhn dgn kau ?
kau tapena tahu kan kan , sbb kau tapena pk nk amek tahu !
sbb , kau sentiasa nk jaga hati dia .
tahu takk kwn kau pun tasuka dia ?
its okay la , sekurang kita penah jugak ade kenangan yg buat buat aku mara dgn kau .
happy dgn kau , suka dgn kau . sume dgn kau , boleh jea jadi gila .
mcm mane pun kau , aku nk sgt tgk kau happy , nk sgt tgk kau dgn org yg betul2 kau syg .

2. ehh , you ! i suka dgn you , start i kenal dgn you .
kita penah kena kantoi dgn kwkwn kita kan .
tiap kali i ingat dkt you jea , msti i ingat kat kwn i tuh .
ohh god ! dapat tahu dia , msty dia fuck i mcm mane dia fuck kwn baik i .
i agak agak jea , hahahah :0 you mmg baik , baik mcm phone dgn kredit :)
bak kata MAJDI ZAFRAN ! bestie terhebat penah saya hilag dulu ,
tapy kembali pulang , i perlu bgthu you hal yang sebenar !
dia suhh i try to tell you , ahhh ! kau ingat senang kea majdI ?

3. syamil suhaimi !
Nur Hidayati Mohd Noor ?
wahh , da ade girl baru la , i hope you kekal lame dgn dia .
i love you just as friends .

* conclusion ; stay away from you , forget the past , start a new life .


2 comments:

Syafiq Ismail said...

WOW bagus tajuk u tu :)HEHE

mianoorisham said...

hahha , tahu takpe kan kan :)

Post a Comment