CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 8, 2010

rindu you :)

bangun pagy , terus blur -___- , arhah malas gila nk gy sch . peka ? oral ?
shitt !! ingat dua bende jea , suda tentu nk kene dtg sch . HAPPY WEDDING ..
maa , paa :) hahah , yg kea 20 tahun kan kan . Seperti biasa , pegy sch dgn riben yg gedik , sape lgy kalu bkn ny bestie tlg ikat , kan denise kan kan .

pehh , agak tension la buat kerja khusus ERT , HAHAH . then dpt paper exm lgy .
ouhh god , B jeaa ? teruk !! bila nk berubah nie mia noorisham , malu malu -__-
"mana nk tuition gedik , bkn you nk tuition dekat rumah cheras you" ? suara denise mula la nk gedik , hahaha :) aku diam saje tanpa heran kai lychee kang saya :)


"bila la nk balik nie , lambat betul la , da lapar nie" aku dgn fara mula merungut .
krinnnnnnnnnnnnnnnnnnnng ! krinnnng !!!!!!!!! , pelajar mgs lagy pandai and bijaksana serbu pintu utama mgskl :) balik bersama denise , ang cukup la seperti biasa hantar dia jumpe tan . then then ......... i lepak dgn you kan darling ? haha .

agak da 5 hari tak jumpe you , busy dgn kerja kan kan , jumpe senyap2 ! takot ade yg tahu , even org bole nmpak dkt annexx saje minum :) rindu dkt you ;)
byk kan kita bonkar rasia org , ngumpat and luahkan perasaan .
we balik sama , mcm biasa you akn hantar i smpi train and you pegy kerja .
"ehh , hati hati okay" suara gedik aku pun ckp la , " okay you" suara macho membalas :)

* 5 hari jugak la aku tk jupe kao kan kan , huh ridu , even 5 hari tak jupe ,
byk sgt cerita yg kita kongsi sesama , loye you bestie :) moowaah .. *

0 comments:

Post a Comment